Fan, varför går det inte?

Jag kan verkligen inte plugga!! Jag har ingen motivation, lust eller ork alls! Tycker det är så sjukt tråkigt. Usch...

Nej, istället ägnar jag all tid åt att dagdrömma! Plus att jag har blivit sjuk nu också så har inte alls mycket energi i min kropp. Så.. sjuk och stressad, mycket dålig kombination..

Imorgon är det nytt år. Jag har gjort en sumering över 2010 och ja, detta har varit ett bra år! Men nästa ska bli ännu ännu bättre! Konstigt nog har jag en känsla att 2011 kommer bli så otroligt bra. Jag har massor av visioner och drömmar. Jag tänker inte avslöja alla här, men det ser ljust ut ;). Jag har en önskan och en stor dröm som kanske kan gå i uppfyllelse efter sommaren. Om det händer kommer jag vara världens lyckligaste.  

Några nyårslöften har jag också, jag tror att de kommer gå super bra! Gäller bara att ha hålla ut.

Vad ska jag hitta på nu då? Jag får stressreaktioner när jag tänker på att snart ska jag åka hem till Kalmar. Jag vill men ändå inte. Det är ju här jag har hela mitt liv och jag har mått så bra nu när jag varit hemma. Känner mig lite ensam i Kalmar faktiskt. Men jag har bestämt mig för att jag måste ge det en chans, på riktigt. När jag tänker efter har jag inte satsat så mycket heller. Men jag hoppas och ber att det kommer bli mycket bättre nu. Det blir som jag gör det till och jag kommer göra det till en härlig tid i mitt liv som bara kan bli bättre!


Nu ska jag sova! Jag är helt slut. Hoppas att eran nyår kommer bli lika bra som min. Ska vara med två utav mina närmsta vänner. Är så glad att jag får starta det nya året med er.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi får vara ensamna tillsammans <3 Håller med om att man känner sej ensam, är nog för att man har så mkt hemma som man måste lämna varje gång man åker till kalmar igen.



Vi får satsa på att hitta på lite mer det här halvåret nu när vi börjar komma in i stan:)



Jag tycker om att du bor i Kalmar iaf, så fortsätt med det;) <3

2011-01-02 @ 12:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0