Dax att sova!

Nu är klockan tolv och både jag och jaana behöver verkligen sova, vilken otroligt jobbig dag det har varit.
Vi har varit i vår gamla stuga och hämtat massor av grejer, nästan allt klart!
Imorgon är det visning på stugan, hoppas någon nappar så vi slipper skiten, båda vi är så otroligt trötta på allt med den.

Fick lite plugg gjort i alla fall, snart är det tenta igen, jag är sjukt nervös men jag har ställt in mig på att jag kommer göra mitt bästa och det kommer nog gå bra, i alla fall så bra som det kan gå. Får vara lite duktigare i veckan och verkligen anstränga mig lite mera.

Jag har känt mig lite konstig de sista dagarna.. Jag har varit lite förvirrad då det gäller en sak, hur jag ska förhålla mig till det och vad jag ska göra. Jag måste helt enkelt verkligen ta lite tid för mig själv och bestämma mig.. Det kommer bli bra det också, hoppas jag i alla fall. I annat fall får jag göra så gott jag kan med det också. Oj vad positiv jag blev, skön känsla =)

Nej nu ska jag göra som Jaana, soooova!! Sov gott allihopa! Ha en bra vecka. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0