Kan inte sova..

Sjukt ont i magen!
Fan jag måste göra någonting åt min situation, jag kan inte ha det såhär längre. Fan ibland hatar jag att jag är en känslomänniska, jag känner för mycket ibland. Jag kan inte sova för det snurrar massor av tankar i mitt huvud som tvingar mig att vara vaken. Har haft så sjukt mycket att tänka på den sista veckan. Såhär som jag har den nu vill jag inte ha det. Jag vill ha en förändring, förändra vissa saker i mitt liv som jag inte tycker fungerar. Jag vet ju att jag har den möjligheten och den kraften, men vissa saker gör mig förvirrad och det gör att tiden går men jag står stilla och förblir passiv, det gillar jag inte.

Saknaden gör så sjukt ont också. Finns så många människor som jag saknar, det är jobbigt att ni inte är närmare. Det känns ganska tomt i Kalmar eftersom många nära är så långt bort, men jag antar att det är såhär det blir när man blir vuxen, man flyttar ifrån varandra och vissa växer man ifrån. Det är jobbigt men så ser verkligheten ut.
Saknar er i alla fall och jag tänker hela tiden på er! Ni är så nära men ändå så långt bort.

Hur ska jag göra för att kunna sova? Usch, som jag skrev det är så mycket som snurrar i huvudet på mig. Jag hatar att tänka för mycket! Eller känna för mycket.. Jag ska ta tag i några lösa trådar nu, jag måste det! Eller kanske inte kl 3 på natten precis men snart!

Hoppas att ni mår bra och fått lite mer sömn än vad jag kommer få ikväll i alla fall. Jag tänker på er. Och som jag sagt förr, jag saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0