Hej Bloggen!

Hej alla fina vänner kul att du tittade in på min blogg.
Jag hoppas att ni har haft en lika bra dag som jag. Jag skulle åkt på forskningsdag i Växjö egentligen men jag somnade ganska sent och kände verkligen ingen lust alls för det idag. Därför tränade jag hela morgonen istället. Först så joggade jag och Jaana till gymmet (tog ungefär 50 min, var sjukt jobbigt men samtidigt skönt) och sen körde vi ett hårt styrkepass. Vi var helt slut efter, men skönt att ha det gjort. Efter det gick Jaana på föreläsning och jag gick hem. Skönt att ha tränat, känner mig jättemotiverad och det underlättar allting. Jag har precis sökt in till universitetet i Uppsala, Beteendevetenskapliga programet. Japp, ni läste rätt, jag har bestämmt mig för att flytta hem igen! Eller i alla fall närmare. Både jag och Jaana längtar hem nästan hela tiden och vi mår inte riktigt bra att vara såhär långt ifrån familj och vänner. Det ska verkligen bli jätteskönt och roligt, jag längtar verkligen. Men samtidigt är det lite synd för jag har träffat många fina vänner här nere som jag kommer sakna och som jag gärna hade velat lära känna ännu mer. Men jag är verkligen tacksam att vi flyttade ner, vi har fått så mycket utav det. Massa nya erfaranheter, jobbet på Langos och träffat massa härliga människor som vi annars inte hade träffat. Jag hoppas att jag håller kontakten med dem som jag kommit lite närmare och att vi ses trots att jag flyttar.
Jag känner att jag valt lite fel utbildning också. Socionom är nog inte min grej, jag tror att Beteendevetenskap kommer passa mig bättre. Vi läser psykologi nu i skolan och det tycker jag är jättekul, men så fort vi kopplade det till vårt yrke kände jag direkt att det inte är min grej. Jag vill jobba mer som en livscoach, peppa människor att tro på sig själva och öka deras självkänsla, självförtroende och självinsikt. Drömmen är att starta eget, men fram till dess skulle jag kunna tänka mig att arbeta på olika företag med personalutvecklig eller liknande.


Nu gäller det bara att klara den här sista kursen, tur att den är intressant! Det är snart slut! Sen blir det att jobba på Langos under sommaren och förhoppningsvis träffa alla nära och kära så mycket det bara går. Känns som att alla är så utspridda, jag skulle helst vilja ha alla nära! Men man får göra det bästa av situationen och jag hoppas att jag hinner umgås mycket med er alla.


Annars är allt bra med mig. Känner mig glad och lycklig, jag har massa att vara det för också. :)


Nu ska jag se klart Djungelboken- den är så bra! Och ikväll blir det att träffa några vänner från klassen och ha Distney-kväll :D!


Tänker mycket på er alla mina nära, snart ses vi igen- längtar :)


PUSS OCH KRAM HELA DAN!


Jag och Veronica. Saknar dig vännen, snart ses vi!
Jag och Veronica, saknar dig min vän, snart ses vi!




Haha, hittade jättemycket gamla bilder och en utav dom var den här. Den var lite rolig och jag kommer ihåg när den togs, som om det vore igår. Saknar den dagen, var en mycket rolig dag. Knäpp bild :)

Kommentarer
Postat av: Emil

Charmig och söt bild. Du är vacker Kicki. Saknar dig och hoppas du har det bra. =)

2011-04-04 @ 19:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0