Härligt!

Hejsan allihopa!
Hoppas ni mår lika bra som jag gör. Denna dag har varit så skön. Jag har inte gjort speciellt mycket men det har varit skönt! Jag har tränat och tvättat, snart ska det bli lite plugg också tänkte jag.

Jag har verkligen fått vårkänslor, alla vårkänslor ;) Skönt att känna att den är påväg. Så med fjärilar i magen och ett leende på läpparna ska jag springa ner i tvättstugan och ta upp den sista tvätten, sen ska jag plugga. Jaana är inte hemma, hon är på en dejt med en jättesöt kille ;) Dom passar verkligen ihop enligt min mening, och jag är lite små stolt över att det var jag som fick dom att ens prata med varandra (a) hoppas verkligen att det går bra, hon är verkligen värd det!

Ha en bra och skön lördag, vi hörs snart! Puss och kram hela dan!
(Såhär känner jag mig just nu! Trivs otroligt bra just nu! Är otroligt tacksam!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0