Tenta!!

Så, nu börjar jag äntligen komma någonstans i den här jobbiga tentan!

Dom två första frågorna var värst, nu de resterande två är ganska så lätta, jag satsar på att hinna klart ikväll! Får se hur det går. Förstår inte varför jag har datorn i knät och gör massa annat om jag tänkte hinna klart ikväll, dum idé men jag jag kunde inte låta bli, jag har inte skrivit på ett tag så tänkte underhålla mina läsare med lite uppdatering :)

Har som sagt haft hemtenta sen i fredags. Så jag har bara pluggat pluggat pluggat! Roligt det låter va? Jag har också kommit igång med träningen, på riktigt, nu jävlar ska jag göra det här! Jag har nog aldrig varit såhär peppad i hela mitt liv tror jag. Helt underbar känsla! Vet inte riktigt vad som har hänt men jag tror att det är min inställning, jag har bestämt mig helt enkelt- nu är det dax! Jag ska kunna gå på stranden i sommar och känna mig bekväm och snygg!! Det är en vision som jag vet kommer att slå in! Jag har redan gått ner 6 kg det här året, det är helt sjukt och jag känner och ser resultat redan nu och vad har det gått? 12 dagar! I och försig så brukar de vara de första kilorna som "rinner av en" fortast, men jag tror att om jag fortsätter i samma sunda träningsvanor och matvanor kommer det här gå på nolltid! Vad gör jag då kanske ni undrar, och även om ni inte undrar det kommer jag skriva det ändå :) Springer på morgonen innan frukost, äter inget onyttigt, dansar en gång i vecka, besöker gymmet ibland, inte alls så ofta men jag har inte kommit igång helt med det ännu. Målet är väl 2-3 gånger i veckan. Jag känner hur jag mår bättre till både kropp och själ! :D

 

Nej, tentan tentan tentan! Vill verkligen bli klar med den så har jag hela dagen fri imorgon för att fixa det sista på den och bara ta det lugnt. Min fina bästa syster är i Stockholm, är lite avis faktiskt för jag önskar att jag kunde åka också men glad att jag slipper åka av den orsaken hon åker. Jag ber att allting ska gå bra för er och jag önskar er all kraft och värme som ni behöver. Hade jag kunnat hade jag gett er en del av min kraft, ork och energi. Hoppas det går bra imorgon gumman, jag kommer tänka massor på dig. Hihi är lite tomt här faktiskt utan henne måste jag erkänna, men det var nog bra för bådas skull att du gjorde det, jag är inte så rolig att ha med och göra när jag tentarpluggar. Om det är någon som vet det så är det du haha ;P.

 

Oj, juste tentan! Haha, nej nu måste jag sluta. Men jag skriver så fort jag bara kan igen. Jag håller på med en ny novell som jag kommer lägga upp snart! Så kolla in här lite då och då, för det kommer att bli bra ;)!

 

Puss och kram på er alla mina vänner och alla som jag inte känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0