Sommarlov!

Äntligen, sista tentan gjord och nu har vi sommarlov. Jätteskönt! Tentan gick inte alls så bra, mycket märkliga frågor men jag skrev så mycket jag bara kunde- risk för att det blev mest ordbajs men bättre det än ingenting. Kvällen igår var sjukt kul. Många i min klass som var ute och firade att vi har lov och många som tagit studenten var också ute, har aldrig sett så mycket folk ute i Kalmar- det var kul.
Idag har jag varit lite seg och trött men jag har i alla fall åstakommit en låååång promenad. Imorgon är det Stockholm som gäller- ska jobba på någon festival så blir borta hela helgen. Sen blir det vila en dag och åker sen på Sweden Rock, tror att det blir på tisdag. Så nu kör det igång, skönt att få jobba och tjäna in lite pengar, det bästa är att vi alltid får pengar efter varje runda.
Hoppas att det fina vädret håller i sig hela helgen och att det går bra. Jaana ska också jobba, hoppas vi får jobba i samma vagn det hade varit awesome!
Den 1 juli flyttar vi in! Jag längtar som tusan. Har redan bestämt hur mitt rum ska se ut.
Ha en trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: sue

gullunge:) vad kul att det går bra för er:)

2011-06-13 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0