En toppen dag!

Vilken härlig dag det har varit, eller början av veckan.
Idag har jag varit på ett seminarium, ganska intressant faktiskt. Det bästa av allt var att jag fick frågor jag faktiskt kunde svara på också haha ;) Haft otur innan och fått frågor som jag inte haft en aning om, lite pinsamt.
Sen blev det hård träning med min nya tränings kompis, Mathilda, hon är Grym! Jag är helt slut i kroppen, helt sjukt skön känsla. Jag trodde inte jag skulle klara att köra klart passet, men tackvare hennes hjälp gick det jättebra, tack vännen.

När jag var på gymmet fick jag ett samtal från en chef på mitt gym som sa att jag fick komma på arbetsintervju nästa vecka som spinninstruktör. Är mycket nervös men tror att det skulle vara så grymt kul om jag fick jobbet. Får hoppas på det bästa.
Efter det hårda träningspasset bastade och badade bubbelpol- helt otroligt skönt!

När jag var påväg hem ringde Veronica mig. Det var ett tag sen vi pratade (eller senast i söndags men det var ganska kort samtal.) Var väldigt kul att få höra hennes röst och hur hon har det! Hoppas vi hörs snart igen!
Sen har jag pratat med Linn också, hon fyllde år idag- grattis igen vännen!

När jag sen kom hem ringde min bror mig, jag blev väldigt chockad. Oj vilket samtal! Kan säga att jag inte kunde hålla tårarna borta. Jag har alltid känt att jag är för på honom eftersom jag älskar honom så mycket och vill inget annat än ha en bra och fin relation med honom. Men det är mycket som har hänt och jag har känt att han har stängt mig ute. Idag när han ringde öppnade han sig verkligen för mig och berättade om massa tankar han haft och känt. Både nu och under åren. Sjukt fin människa! Är så glad att jag får kalla honom min bror, att vi är av samma kött och blod. Jag tänkte det flera gånger under vårt samtal- fan vad klok han är! Han har verkligen blivit mognare och kan öppna sig på ett annat sätt nu än förut. Jag är stolt och lycklig att han finns i mitt liv, tack! Tack för samtalet, han förstår nog inte hur otroligt glad jag blev.


Känns som att allt faller på plats hela tiden, bit för bit. Jag känner mig hela tiden gladare och gladare. Jag har så otroligt fina människor i mitt liv. Jag blir glad bara jag tänker på er, ni är underbara och jag uppskattar er till 100%. Att jag får vara just jag och att jag får ha just er i mitt liv det tackar jag Gud för varje dag.


Nu ska jag lägga mig i ett bad, tända lite ljus och läsa lite. Sen ikväll blir det cellgrupp, har inte varit med på ett tag så ser verkligen fram emot det. Sen imorgon är det en föreläsning på morgonen, sen träning. Sen senare är det Alfa-kursen och sen ska jag träffa en person jag inte träffat på ett tag nu. Vi ska åka hem till honom, han ska bjuda på middag, sen ska vi spela ett super super roligt spel! Det ser jag fram emot, har verkligen saknat dig, ditt härliga skratt, din underbara humor och din närhet. Tror att dagen imorgon kommer bli precis lika bra som den idag.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll. Massa kramar från Kicki

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej ängel.

Det värmer att läsa hur glad du låter och hur du får njuta av träning, en härlig stund i badet och givande telefonsamtal med nära och kära som tänker på dig här hemma. Och vad roligt med arbetsintervjun! Spinninginstruktör, wow!! Du skulle verkligen, verkligen passa som det! Att peppa och sprida din härliga energi!



Hoppas vi kan prata snart så jag får höra med om hur du har det.



Kärlek! Och glöm inte, DU ÄR VACKER SOM EN ÄNGEL.



//Johanna

2011-03-14 @ 16:35:43
Postat av: Sue

vad roligt och lycka till stumpan. Puss :)

2011-03-18 @ 20:03:02
Postat av: Kicki

Åh vad fina ni är!



Johanna jag saknar verkligen dig! Tack för din stöttande kommentar, blir varm inom mig. Var för länge sen nu, skulle verkligen vara underbart att få prata med dig så snart som möjligt. Tack, och du? Glöm aldrig att du har all energi du behöver!



Du är min ängel!



Tack Sue, längtar efter dig kom hit! :)



Puss!

2011-03-21 @ 18:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0