Tenta..

Hade tenta idag, har knappt sovit inatt för har bara tänkt på hur det skulle gå och nu är det äntligen över! Det gick jättebra. Kände mig säker på de flesta frågorna så ett godkänt blir det nog. Känns inte riktigt som att jag förtjänar det eftersom jag knappt har pluggat, men bara man kan det så spelar det kanske ingen roll om man pluggat eller inte. Skönt att ha det gjort i alla fall och snart ska jag på arbetsintervju angående langosvagnen- hoppas det går bra det också! Vill verkligen ha det jobbet, annars vet jag inte vad jag gör i sommar. Nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig i ordning, men först blir det att lyssna på lite musik och kolla runt på internet :)

Ser fram emot helgen! Två vänner kommer hit, Jennifer och Sue, vad kul det ska bli! Var jättelänge sen jag träffade Jennifer, vad jag saknat den tjejen- helt underbar. Vi har varit vänner enda sen dagis och oj vilka minnen vi har, tror inte jag har skrattat så mycket med någon som med henne, hon är verkligen jätterolig. Kommer ihåg på dagis när vi träffades, vi gungade alltid ihop och jag kommer ihåg att när hon stod upp på gungar för att göra fart så hade hon kjol och jag tittade under den och sen skrattade vi för det var så busigt! - HAHA. Knäppisar. Ska verkligen bli kul att dom kommer hit, vet inte riktigt hur vi ska sova men jag kommer nog sova på soffan så får dom dela på min säng. Vi bor ju inte speciellt stort. Men det löser sig.

Innan dom kommer och efter jobbintervjuvn ska jag träffa några från klassen och bara fira att vi gjort tentan, det ska bli jättemysigt, mycket goa tjejer dom också jag är glad att jag fått träffa dom. Sen imorgon blir det fest. Vi ska ut på krogen och det kommer nog bli massa folk, ser fram emot det- var länge sen jag var ute på ett dansställe, har mest blivit små pubar på sista tiden- så det ska bli kul få dansa av sig lite och få träffa massa nytt folk.


Nej, nu ska jag fixa lite saker. Lyssnar just nu på låten "Det löser sig" av Timbuktu, den är sjukt bra! Jag älskar verkligen musik, det är en del av mitt liv och skulle nog inte kunna leva utan det.


Hoppas att ni har det bra, glöm aldrig bort hur jävla bra du är och hur många som älskar dig! Du är värdefull och det du ger den här världen kan ingen annan ge. Du är viktig.


Ha en bra helg mina vänner!

Kram

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

"Du är värdefull och det du ger den här världen kan ingen annan ge. Du är viktig."



Fint sagt vännen min! Det tar jag med mig. Tack :-)



Och detsamma! :-)

2011-03-24 @ 15:30:12
Postat av: Jennifer

Men nussen min! Vad go du är, du om någon är ju helt underbar. och tack för helgen, så otroligt kul att få träffa er. Kärr helvete, jag älskar dig! Din Cherry <3

2011-03-29 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0